Wiertnica GÖLZ typ KB150
Wiertnica KB150 występuje w kilku wersjach z różnymi silnikami: elektrycznym, spalinowym, pneumatycznym oraz hydraulicznym. Może wiercić w różnych warunkach: w ścianach, podłogach, drogach, rurach kanalizacyjnych w zależności od jej wersji. Może mieć różne opcje mocujące: na kołki, na pompę próżniową, podstawy drogowe lub mocowana pasami do rury.
1. Wiertnica GÖLZ typ KB150 z silnikiem BBM33L-extra
- waga stojaka na kotwy : ok. 27 kg
- skok: 630 mm
- moc silnika: 3300W
- napięcie: 230 V, 50-60 Hz
- obroty silnika: 180/430/750 obr/min
- zakres wierconych otworów: 45-330 mm
- mocowanie na 1i1/4" UNC (5/4")
- szybki system mocowania silnika STS
2. Wiertnica GÖLZ typ KB150 z silnikiem pneumatycznym LZL15
- waga stojaka na kotwy : ok. 27 kg
- 2,4 kW, ciśnienie 6-7 bar
- mocowanie na 1i1/4" UNC (5/4")
- obroty: 280/600 obr/min
- zakres wierconych otworów: 50-300 m
- szybki system mocowania silnika STS
3. Wiertnica GÖLZ typ KB150 z silnikiem spalinowym STIHL FS560
- zakres wierconych otworów: 110 - 300mm
- moc 2,8 kW
- mocowanie wiertła na 3-LOCH
- obroty: 300 obr/min
W komplecie jest:
- wąż do odprowadzania spalin 4 m
4. Wiertnica GÖLZ typ KB150 z silnikiem hydraulicznym HBM50
- waga stojaka na kotwy: ok. 27 kg
- skok: 630 mm
- ciśnienie: 140 bar
- zapotrzebowanie na olej: 30 l/min
- obroty silnika: 610 obr/min
- zakres wierconych otworów: 50-150 mm
- mocowanie na 1i1/4" UNC (5/4")
- szybki system mocowania silnika STS
5. Wiertnica GÖLZ typ KB150 z silnikiem hydraulicznym HBM100
- waga stojaka na kotwy: ok. 27 kg
- skok: 630 mm
- ciśnienie: 140 bar
- zapotrzebowanie na olej: 30 l/min
- obroty silnika: 300 obr/min
- zakres wierconych otworów: 150-300 mm
- mocowanie na 1i1/4" UNC (5/4")
- szybki system mocowania silnika STS
6. Wiertnica GÖLZ typ KB150 z silnikiem hydraulicznym HBM160
- waga stojaka na kotwy: ok. 27 kg
- skok: 630 mm
- ciśnienie: 140 bar
- zapotrzebowanie na olej: 30 l/min
- obroty silnika: 190 obr/min
- zakres wierconych otworów: 250-330 mm
- mocowanie na 1i1/4" UNC (5/4")
- szybki system mocowania silnika STS